Mmmm…mmmeedia

Kirill loksutab prilli

Posted in TV by peltsebul on 28. Jun 2007

Here comes another rant about TV. Ma vaatan ikka rõvedalt palju telekat vist viimasel ajal. Ma ei saa üldse aru, kuidas mul veel tööks ja joomiseks aega on.

Niih, vahtisin jälle telekat – selle asemel, et sõbranjega kinno Brusevillise peale ilatsema minna. Aa, õigus, Bruse on ilatsemisobjektiks olemiseks juba liiga vana ja kiilas… No igatahes, kurjade piltide kast näitas mulle hoopis herr Kirilli, kes oma prille edasi-tagasi suksutades päheõpitud teksti esitas. Ebaveenvalt, kusjuures. Saade oli siis midagi stiilis õnnelikud õnnetused vms.
Minu peas on sellise saate kohustuslikud osad kas:
1. verise koonuga karuonu ja veel verisema inimkoonu ja torsoga läbi ussim***i pärast ättäkki ellu jäänud homo sapiens
2. lõõmavast tulest kahte beebit ja pisikest koeranähvitsat päästma läinud USA tuletõrjuja, kelle nägu nüüd oma kangelaslikkuse pärast 90% ulatuses nagu kortsutatud roosa läikpaber välja näeb
3. raudteetööline, kelle peast või südamest on õnnetu juhtumi tõttu liiper või mõni muu suure kurgi mõõtu toru läbi uhanud.
Nii, aga mida serveeris Kirill kui “õnnelikku õnnetust”? Mingi USA kolkalinna volikogu istungil läks paks raske lõunaosariigi aktsendiga mees närvi ja keeldus saalist lahkuma. ISEGI siis, kui kohaliku kolka boss (linnapea, vallavanem või mõni muu junn) talle kiledal häälel karjus: “Can you phallll-llllllleeeeease leave this meeting!” Okk-ouuu. Karm vend.
Lõppkokkuvõtteks lasi mingi möku turvamees sellele närviläinud mikihiirele pisargaasi näkku. Ja kogu moos. No andke andeks, kuidas selline stoori mingite miracle pääsemiste kõrvale sobib? Okei, võibolla ma ei jälginud täie tambiga, aga tra, mu meelest oli tegemist väga mõttetu klipiga, mis isegi Suvereporteri sulgpehmematele lugudele alla jäi.
Tagged with: ,

Lisa kommentaar

