Mmmm…mmmeedia

Fashion-smashion

Posted in TV by peltsebul on 27. Aug 2007

Ma hakkasin tegelikult juba magama jääma ja arvuti lebas ammu puhkeasendis. Aga siis sattusin ma BBC Prime pealt vaatama saadet nimega Boss Women. Seekord portreteeriti siis Ameerika Vogue’i peatoimetajat Anna Wintouri. Ja ühtlasi siis ka moetööstust. I’m sorry, my dear fashionista-friends, but that is a load of crap!

Mulle jääb mõistmatuks, miks on see välise säraga seonduv nii ülehinnatud. Anna Wintour on siis arvatavasti Saatan kannab Pradat Glenn Close’i tegelaskuju aluseks. Ma pole kunagi ebameeldivamat inimest näinud. Yesyes, we know – you have to be hard, to get to the top. Aga t*ra küll, ennast ei pea nii võrratult tõsiselt võtma ja ette kujutama, et oled maailma kõige olulisema töö tegija. Miks ei keskendu võimekad inimesed maailma, keskkonna ja ühiskonna parendamisele? Miks töötavad “head ajud” mõttetu süsteemi heaks? Mu elu ei muutu halvemaks, kui mul ei ole seljas viimase moe järgi lõõritavad riided. Ma ei ole lõppkokkuvõttes õnnetum, kui rõivad, mida kannan, Anna Wintouri arvamusel koos juutidega gaasiahjus oleks pidanud hävima. Inimesed, mis on teie prioriteet?!? Välised kulinad või sisemine areng? Moetööstus on mõttetu. Ebavajalik. Olulistelt probleemidelt tähelepanu napsav.

Ma tahtsin tegelikult veel mõned asjad lahti kirjutada, aga ma olen väsinud ja adrenaliin hakkab vaikselt lahtuma. Lähen nüüd voodisse, oma täiesti moest väljas pidžaamas.

P.S. SEE tüdruk vaidleks mulle vastu

Tagged with: ,

Lisa kommentaar

