Mmmm…mmmeedia

See on poni, aga eesti keeles!!!

Posted in Peltsebul ise by peltsebul on 16. Dec 2007

T says: shit hits the fan
M says: whut?
T says: saad aru, ma sain öösel ajuataki osaliseks, mängisin oma sabus ja jookis sõpradega ALIAST
T says: eksju, see juba kõlab ebaloogiliselt eksju
T says: aga nüüd palun liitu mänguga korraks, ma tahan et sa saaksid aru, mida ma tundma pidin, praegu on kaart minu käes eksju, mina seletan sulle sõna
M says: nii, seleta. ai äm vith juu
T says: See on poni aga eesti keeles!!
M says: hahahaha
T says: nagu ponist väiksem, aga sama
M says: hobune
M says: kass
T says: ei see on poni eesti keeles noh
M says: poni
M says: eesti keeles
M says: hamster
M says: tool
T says: kuidas sa ei saa aru, poni eesti keeles, nagu hobube, poni ja….
M says: ruun
M says: mära
M says:…?
T says: KÜÜLIK
M says: hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaa
M says: KÜÜLIK
T says: einoh, mina surin täna öösel ära. Ja sellise enesekindlusega raiuda, et debiilikud, te ei saa ikka midagi aru
T says: et siis nüüd on mul selge, see on küülik. Kui keegi midagi veel küsib siis ma vähemalt ei paista loll

Lisa kommentaar

