Mmmm…mmmeedia

Traküllseinaäärdejamahalastanahhui!

Posted in nürimeedia, Pressifoto, Uus meedia by peltsebul on 21. Jan 2008

Ma ei ole kunagi mõistnud, milline vaimne hälve on papparazzoks saamise eelduseks. Aga terved need inimesed ei ole. Kui meie tänapäeva elu ei oleks nii mitmetasandiline ja mitmeti interpreteeritav, soovitaks ma papparazzode tegevuse karmilt seaduslikul tasandil keelustada. Sest fuckin’ hell, see ei ole vaimselt tervistav ei pildikõpsijale endale ega ka klõpsitavale.

Jah, ma saan aru, et meediaäri toimib samuti demand-supply põhimõttel ja niikaua, kui inimesed ostavad kõntsajakirjandust (kusjuures, “ajakirjandus” ütlen ma siinkohal väääga pika hambaga) on neil upskirt‘ijatel pervertidel palju tööd. Aga ma läheks kuskile nurka ja ootaks punastades surma, kui minust kui elukutselisest fotograafist sellises tegevuses (vaata pilti) fotojäärvustus ilmuks.

0121_jessica_alba_abilityfilms.jpg

(pilt TMZst)

End pritni või pärise või Björki kingadesse pannes – tra, mul oleks vist sada kallaletungi karistust kaelas konstantselt. Oi, kus peksaks neid sittareid vihmavarju, ülisuure käekoti või tillukeste rusikatega. Või loobiks neid Naomi eeskujul mobiiltelefoniga. Siis peaks vist mingi vanema mudeli ostma. Kõige parem, ostaks kohe selle ülivarase versiooni, mis oma olemuselt kaasaskantav kohver oli.

Lisa kommentaar

