Mmmm…mmmeedia

Kassi Veterinaarklõun

Posted in Loomad, Peltsebul ise by peltsebul on 7. veebr. 2008

Niisiis, ma olen kassivalves onju. Täna hommikul ärkasin selle peale, et pussy mjäugus mu peale ja oli üldse kuidagi hüperaktiivne. Pesin hambad ära ja suutsin enam vähem üles ärgata ning märkasin alles siis, et kiisumiisul on miskine pikk nöör persest väljas. Ma kahtlustasin esimese hooga paelussi, kuid lähemal vaatlusel selgus, et kittycat on öösel pakkimisnööri söönud.

Ma ei tea, mis kogustes, aga mina sain sealt tagantpoolt ühe tõmbega umbes pool meetrit kätte. Kass kräunus ja jooksis mu eest suurel kiirusel muidugi ära. Mis iseenesest operatsioonile “Tõmba tagumikust x meetrit nööri välja” oluliselt kaasa aitas.

Elagu kassid!

funny-pictures-cat-groceries-lightbulb-butt1.jpg

Lisa kommentaar

