Mmmm…mmmeedia

Sina, mees, oled kõiges süüdi.

Posted in Gender, Kallutatud jõud, Trükimeedia by peltsebul on 13. Feb 2008

Tänases Postimehes kaebleb Vahur Koorits, et talle tehakse liiga.

Mul on paremaid ja halvemaid päevi ning neil kehvadel päevadel tunnen ma pidevalt vajadust süüdistada oma hädades kedagi teist, sest teiste süüdistamine on vaieldamatult kõige parem teraapia isiklikest läbikukkumistest ülesaamiseks. Pole ju võimalik, et ma olekski kõiges minuga juhtuvas ise süüdi. Probleemiks on aga minu probleemides süüdioleva inimese leidmine.

/—/

Oleks siis, et ma oleks näiteks naine. Sel juhul saaksin kõigis oma hädades armuelust kehva palgani süüdistada mehi, ennast niimoodi korralikult välja elada ja seejärel meestest rahulikult kümme aastat kauem elada (näete, kuidas teiste süüdistamine teraapiana mõjub!). Meeste aukoodeks keelab aga naisteteemalise kurtmise rangelt ära ja käsib probleemide korral võtta veel üks õlu, kuni kaob kas probleem või teadvusel olek.

Sest jah, kallis härra Koorits, naised süüdistavadki kõigis oma hädades mehi. Ma ei tea, millise vingats-matriarhi käe all kasvamisest või mõttetu tibiolendiga kooselust sellised stambid mõne mehe suust kukuvad, aga – tead, mine sa ka perse oma ininaga. Asi ei ole soos, asi on inimeses. Igas sõprusringkonnas leidub nii mees- kui naissoost vingur-ahve ja negatiivsete soostereotüüpide kinnistamine on täiesti üleliigne.

Jajah, see oli ju naljaga kirjutatud. Aga ka nali loob või taastab teatud müüte.

Tagged with: , , ,

Lisa kommentaar

