Mmmm…mmmeedia

Bitch, we have a problem

Posted in Peltsebul ise, Varia by peltsebul on 15. Feb 2008

Ja muidugi. Väikese hilinemisega, aga siiski. Tegelikult olen ma seda kontserdielamust terve nädal jupp-jupi kaupa seedinud. Sest ma läksin 10. veebruaril Saku Suurhalli väikese kartusega – et äkki ei küündi Helsinkis mõned aastad tagasi saadud eufooriani. Eelkõige kahel põhjusel:

– Munky tuurilt lahkumine

– viimane album oli 50% ulatuses saast

Aga kontsert ise lükkas esimese kahe minutiga kõik kõhklused ja kartused kusagile teise dimensiooni hõljuma ja oma aega ootama.  Ma olen väga tänulik, et mõned mu lemmik-kollektiivid, sh KoRn ikka veel oma vanakooli aegadest pärit austajatele mõtlevad ja ainult uue (niivõrd kuivõrd) plaadi materjali ei promo.

Tegemist oli mu top 3-s kindla koha hõivanud üritusega. Jään hirmuga uut ootama.

Tagged with: ,

Lisa kommentaar

