Mmmm…mmmeedia

Nutune pühapäev, palju õnne meile meie poolt

Posted in Peltsebul ise by peltsebul on 24. Feb 2008

Tuhat korda kas või alata
tuhat aastat tõusu, mitte luigelend
oma rahvust maha salata
sama ränk on, nagu orjaks müüa end.
/—/
Tuhat kõuehäälset küsijat
Vaba meri. Põlistalud. Püha muld.
Tuhat korda tuhat püsijat
kõige kiuste elus hoiab püha tuld.

Vabariigi aastapäev ja laulupeod on mu pisarate eest vastutavatele näärmetele väga kurnavad. Ma ei tea, mis värk sellega on, aga niipea kui ma näen kasvõi üht kaadrit ükskõik millisest laulupeost, läheb tatt lahti. Poolautomaatselt. Laulupeolt tulles näen välja nagu pelmeen. Ja tänane päev on raske olnud. Vabariigi aastapäeva kontserdi lõpp, kus terve saal laulis “Mu isamaad…” oli ikka totaalne umbrella-ella-ella vajadus. Eriti siis, kui Tõnu Kaljuste dirigeeris orkestri ja kooride asemel publikut.

Nüüd ma piinan end edasi ja vaatan youtube’st Balti ketti. Nuuks.

President laulab “Mu isamaa on minu armu”

presidentlaulab.jpg

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. helena said, on 24. Feb 2008 at 23:56

    pead oma orkutit veits timmima (passions: ma olen külm mõrd)

    🙂


Lisa kommentaar

