Mmmm…mmmeedia

Find Waldo!

Posted in Pressifoto by peltsebul on 8. apr. 2008

Ma ei saa üldse aru, mida sel pildil kujutatud on. Moppi? Kaltsunukku? Punapää rastamani?

Tagged with: , ,

2 kommentaari

Subscribe to comments with RSS.

  1. annelis said, on 8. apr. 2008 at 18:01

    Hahaha, kusjuures, ma JUST lugesin Postimees Online’i ja vaatasin seda pilti. Õigemini, vist siis eriti ei vaadanud, kuna ma lugesin pealkirja läbi, teadvustasin, et ahah punane mopp ja ei asunud artiklit lugema. Aga mul ei tulnud pähegi mõleda, et oot, misasi see tegelt siis seal pildil on või mis seos neil luksusautodega on.

  2. peltsebul said, on 8. apr. 2008 at 19:12

    Ma läksin täitsa spets vaatama, et kurat, mida – ennegi väga sitta croppimist Postimehes näinud ju. Aga loo enda juures oli juba beeemmvee logo ja pildiallkiri a la “üheksakümnendatel oli BMW väga populaarne” vms.


Lisa kommentaar

