Mmmm…mmmeedia

Sloooooooow cooooming woooomaaaaan*

Posted in Lüürika by peltsebul on 2. Jul 2008

Kuna haiged inimesed tööl ei käi, siis on mul olnud terve päev aega end internetis leiduvate idiootsustega lõbustada. Ja nüüd midagi laulusõnade valdkonnast. Ikka kuuled vahel valesti, nagu mina Rob Thomasega näiteks. Aga oh boy, this is unreal:

Artist: Will Smith
Song: Gettin’ Jiggy Wit It

Real Lyric: Gettin’ Jiggy Wit it
Misheard Lyric: Hit the chicken with it

* aeglaselt tuleva naise kohta on siin vähe pikemalt. Otsene vihje: suits vee peal

UPDATE:

ma lähen ja koolen nüüd naeru kätte, sest nohuga irvitamine loob peas tõelise rõhu ja ma vist plahvatan varsti:

Song: Closer by Nine Inch Nails
Misheard Lyric: I want a duck shaped like a triangle, you give a toaster to Bob
Correct Lyric: I want to fuck you like an animal, you get me closer to God

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Suur osa neist on juba mitu aastat ringelnud ja tegelikult olen ma sellest kirjutanud (Kick a chicken with it vs Gettin’ jiggy with it), aga on vähe asju, mis mind interneeduses KÕVA häälega naerma […]


Lisa kommentaar

