Mmmm…mmmeedia

Täna on edgaripäev

Posted in Kallutatud jõud, muusika, Poliitika, PR, TV by peltsebul on 20. aug. 2008

Kanal 2 Reporter (mitte korralik transkriptsioon, mälu järgi pigem):

Savisaar, vastates küsimusele, miks ta eile Öölaulupeol ei käinud: “Noh, kuidas ma nüüd ütlengi, uimaseks jäi see üritus.”

Vastulause:

Kaadris eile kokku tulnud 100 000 inimest: “Iiiiisamaaa iiilu hoieldeeeees, VAEEEENLASEEEEE vassstu võideldeeeeees..”

Bäkk tu Ets:

Edgar: “Ja pealegi, omal ajal olin ma ise kõikide nende originaalsündmuste juures. Ma ei usu, et sellist sündmust saab ja on vaja uuesti korraldada.”

Kohe järgneb vastulause:

Ivo Linna: “Jah, võib öelda küll, et emotsioon oli sarnane, sama positiivne üritus oli.”

Ja siis word from mr Savisaar:

Edgar: “Nimetatakse tänast päeva ju rahvasuus ka Edgari päevaks” (pilt ja tekst jätkus, aga siis ma juba hüüdsin suitsetama joostes käriseval häälel “Oh, the audacity!!!” – nagu ühel ilusal Eesti pühal ilusas selges emakeeles ikka).

Ja SEE, mu kallid noored ajakirjanikud, on suurepärane näide sellest, kuidas konstrueeritakse teleuudistes konflikti ja kangelasi-antikangelasi.

UPDATE: ega seltsimees Savisaar AKs ka palju parem polnud. Üle rääkimine, mööda rääkimine, liigagi läbinähtav demagoogia, delegeerimine jne jne.

Lisa kommentaar

