Mmmm…mmmeedia

Neste tegi mulle tüssu

Posted in Peltsebul ise by peltsebul on 14. Feb 2009

Ma olen, nagu paljud teisedki, täiesti rottis omadega. Noh, raha ei ole, eks. Otsustasin sel kuul mõned maksud maksmata jätta, et mingi toiduraha kontol alles oleks. Ütleme siis, et jätsin varurahaks 1500 krooni. Eile pidin oma silmad peast nutma, kui pangaautomaat ütles, et mul on vabu vahendeid 16 krooni. Täna otsustas meisterdetektiiv Blomkvist asja lähemalt uurida.

Eile hommikul tankisin Neste automaattanklas oma paagi täis, mis Helesinise Unelma puhul tähendab umbes neljasajakroonist väljaminekut. Pangakontolt aga vaatas vastu Neste bronn 1500le kroonile. Tra, ma oleks võinud Unelma põlvini bensiini täis lasta sellise summa eest!

Kus ei ole, sealt võetakse veel ja veel ja kas või ebaseaduslikult. Loomulikult lubas Neste lahke klienditeenindaja asjad jonksu ajada, aga siiski. Mõtlen õudusega, et võib olla on sellist kammi ennegi juhtunud, aga ma pole lihtsalt oma raha-asjadel parematel päevadel kullipilku peal hoidnud.

Aa ja süsteemist ka, nagu L mulle selgitas (tänksmään). Nii, kui sa oma kaardi Neste automaati paned, lööb ta sul, laksti, 1500 lukku. See läheb taas lukust lahti sel hetkel, kui sa püstoli tagasi paned ja sööb siis vaid vastava summa ära. Juhul, kui sul pole tonnviitsadat, paneb ta lukku nii palju kui on ja ei lase sul rohkem kütust võtta.

Antud kaasuse puhul jäi vist selline väike asi nagu raha lahtilukustamine tegemata. Well, shave my legs and call me grandpa!

Aa ja Orkuti oraaklid ütlevad, et:

Today’s fortune: Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Edit: haaaaah, ja postituse aadressis seisab “neste-tegi-mulle-tussu”.

Lisa kommentaar

