Mmmm…mmmeedia

Kuradi 1. aprill!

Posted in Peltsebul ise by peltsebul on 1. Apr 2009

Esiteks – täna on raske olla uudistetoimetaja, sest kõik kohad on pläma täis. Ometi on vaja ka päris-uudiseid, kuid kõõritan kõike kahtlustava pilguga.

Teiseks – ma natuke vihkan 1. aprilli, sest minu tuumväärtustesse on tugevalt sisse kirjutatud usaldus oma sõprade, pere ja riikliku meedia vastu. Ning mulle on väga raskesti mõistetav, miks nad peaksid mulle valetama ja seetõttu saangi haledalt tünga, tilli ja tüssu.

Kolmandaks – rääkides tillidest – käisime enne tööpäeva suitsetamas ja korrus kõrgemal seisis ka mingi tüüp, meist mitte sõltuvalt. Ma kujutan ette, mis mulje võib minust jääda, kui ma ütlen enne ruumist lahkumist sõbrale: “Täna peaks oma kõige hullematest tillidest raadios rääkima. Ja usu mind, ma olen tille saanud sadades”.

Facepalm.

Lisa kommentaar

